Το ΔΣ του ΣΕΠΕΚΕΜ αποφάσισε, όπως κάθε χρόνο, την διοργάνωση βραδιών θερινού σινεμά για τα μέλη του Συλλόγου - σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες - που παραμένουν στις πόλεις τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού.
Για τις Περιφερειακές Ενότητες, εκτός Θεσσαλονίκης, θα βγει σχετική ανακοίνωση.