ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΠΕΜΠΤΗ 27/6/2013)

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Σ.Ε.ΠΕ.ΚΕ.Μ.) προσκαλεί τα μέλη του στην ημερίδα που διοργανώνει την Πέμπτη 27-6-2013 και ώρα 16.30 με θέμα:  ¨Συνταξιοδοτικά & Ασφαλιστικά θέματα των Δημοσίων Υπαλλήλων  Ελεγκτικοί Μηχανισμοί Καταπολέμησης της Διαφθοράς  & Νέο Πειθαρχικό Δίκαιο Δημοσίων Υπαλλήλων".

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ

Σε συνέχεια σειράς ερωτημάτων, που δεχόμαστε σχετικά με το θέμα της περικοπής του εφάπαξ και των ενεργειών, στις οποίες δικαιούται να προβεί ο κάθε υπάλληλος, σας ενημερώνουμε για τα κάτωθι:

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΕΠΕΚΕΜ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 13ης ΙΟΥΝΙΟΥ

Πλήθος υπαλλήλων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διατράνωσαν με την δυναμική παρουσία τους την αντίθεσή τους στην επιλογή της Κυβέρνησης για το κλείσιμο της ΕΡΤ την Πέμπτη 13 Ιουνίου.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Οι εργαζόμενοι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αντιδρούμε στη φίμωση του Δημόσιου Ραδιοτηλεοπτικού Φορέα της χώρας και εκφράζουμε τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των απολυμένων συναδέλφων της ΕΡΤ.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΠΕΚΕΜ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ Κ. ΦΩΤΗ ΚΟΥΒΕΛΗ

Στα πλαίσια της επίσκεψης του Προέδρου της ΔΗΜΑΡ κ. Φώτη Κουβέλη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Ιουνίου 2013, αντιπροσωπεία του Δ.Σ. του ΣΕΠΕΚΕΜ συναντήθηκε μαζί του και του εξέφρασε την ανησυχία του για διάφορα φλέγοντα ζητήματα που αφορούν τους υπαλλήλους της Περιφέρειας αλλά και τους Δημοσίους Υπαλλήλους γενικότερα. Η Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου, κα Παπαλεξίου Αφεντούλα, παρέδωσε στον κ. Κουβέλη υπόμνημα με τις θέσεις και τις απόψεις του Συλλόγου.

Σελίδες