ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(Σ.Ε.ΠΕ.ΚΕ.Μ.)Έτος ίδρυσης 2011Ταχ. Δ/νση : Βασ. Όλγας 198Τ.Κ. :541 10Τηλ.Προέδρου :6944 501075Τηλ.Γραμματέα :2313 319130FAX :2313 325430E-mail : syllogos@pkm.gov.gr |
Θεσσαλονίκη 29 -5-2020Αρ. Πρωτ.: 108Προς: 1.Γρ. Αντιπεριφερειαρχών ΠΕ2.Υπ/νσεις Οικονομικού & ΑνθρώπινωνΠόρων Π.Ε. Π.Κ.ΜΚοιν.: Μέλη ΣΕΠΕΚΕΜ |
ΣΧΕΤ : α) Το υπ’αριθμ. 80/4-5-2020 έγγραφό μας.
β)Το υπ’αριθμ. 216426(3216)/4-5-2020 έγγραφο της Δ/νσης Ανθρώπινου Δυναμικού
και Διαχείρισης Ποιότητας ΠΚΜ.
Με το ανωτέρω (α) σχετικό έγγραφο ο Σύλλογος Εργαζομένων Κεντρικής Μακεδονίας (Σ.Ε.ΠΕ.ΚΕ.Μ) καλούσε τη Διοίκηση της Περιφέρειας σε χορήγηση των απαιτούμενων ποσοτήτων στα απαραίτητα μέσα προστασίας, όπως μάσκες, γάντια, αντισηπτικά.
Εν συνεχεία εστάλη το (β) όμοιο από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης Ποιότητας της Π.Κ.Μ., με αποδέκτες τις Υπ/νσεις Οικονομικού-Ανθρώπινων Πόρων των Π.Ε., όπου σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα σ’αυτό, η παραλαβή του προστατευτικού υλικού (ΜΑΠ) και η διανομή του υλικού θα γινόταν με μέριμνα των Υπ/νσεων Οικ/κού-Ανθρώπινων Πόρων, για τις υπηρεσίες της χωρικής τους αρμοδιότητας. Υπήρχε δε και ρητή αναφορά, ως προς τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί στις περιπτώσεις που θα απαιτούνταν επιπλέον προστατευτικό υλικό.
Επειδή από 1-6-2020 σύμφωνα την τελευταία εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών οι υπηρεσίες θα λειτουργούν με το 100% του ανθρώπινου δυναμικού (εκτός των ειδικών περιπτώσεων) .
Επειδή έχει προηγηθεί η εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών όπου αναφερόταν το ποσοστό του 70%.
Επειδή έχουν περιέλθει σε γνώση του ΣΕΠΕΚΕΜ πληροφορίες για τη μη χορήγηση των απαιτούμενων μέσων προστασίας, μετά τη χορήγηση αυτών για ποσοστό αυτοπρόσωπης παρουσίας εργαζομένων ποσοστού του 40% .
Επειδή ο ΣΕΠΕΚΕΜ μεριμνά συνεχώς για την τήρηση των μέτρων που αφορούν στην προστασία των της υγείας των εργαζομένων.
Σας ΚΑΛΟΥΜΕ να προχωρήσετε τις διαδικασίες που αφορούν στην προμήθεια των μέσων προστασίας (μάσκες γάντια αντισηπτικά) για το σύνολο των υπάλληλων σύμφωνα με τα αναφερόμενα των ανωτέρω εγγράφων.