Το.Τ. Θεσσαλονίκης: Εξυπηρέτηση πολιτών και υπαλλήλων κατά τη μετακίνησή τους από και προς το νέο κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω της αναδιάρθρωσης βασικών λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ

Κύριοι, στην συνάντηση  που είχε μαζί σας στα γραφεία του ΟΣΕΘ στις 13-7-2018 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. του Τοπικού Τμήματος Θεσσαλονίκης του ΣΕΠΕΚΕΜ, αποτελούμενη από τους Δ. Βαζούρα. Κ.Κρύου, Π. Καφαντάρη, Ι. Παπαϊωάννου, Α. Παπαλεξίου και Σ. Σαπουντζάκη, σας εκθέσαμε για άλλη μία φορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι και οι πολίτες κατά τη μετακίνησή τους από και προς το νέο κτίριο της ΠΚΜ, επί της οδού 26ης Οκτωβρίου 64, ώστε να εξεταστούν οι βέλτιστες λύσεις.

Στην συζήτηση που είχαμε υπενθυμίσαμε τις παλαιότερες προτάσεις μας, Ενδεικτικά: α) αύξηση των  διαθέσιμων λεωφορείων της γραμμής 31, κυρίως κατά τις ώρες αιχμής (ήτοι 06:00πμ έως 08:00πμ με κατεύθυνση τα ΚΤΕΛ και 14:00 έως 16:00 με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης),

β) να εξεταστεί το ενδεχόμενο του διαχωρισμού της γραμμής Νο 12 σε Νο 12Α και Νο 12Β μία εκ των οποίων να διέρχεται από την οδό 26ης Οκτωβρίου, ειδικά κατά τις παραπάνω ώρες

γ) τροποποίηση των δρομολογίων που εξυπηρετούν τις βόρειες και δυτικές συνοικίες της πόλης, καθώς και πύκνωση δρομολογίων τις ώρες αιχμής στην γραμμή Νο 40.

Επίσης, σε συνέχεια της από 8/9/2017 επιστολής μας και με αφορμή δημοσίευμα στον ηλεκτρονικό τύπο (http://www.voria.gr/article/ti-allazi-stis-vasikes-leoforiakes-grammes-tou-oasth) με θέμα: Τι αλλάζει στις βασικές λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε τα εξής:

Συμπληρώνοντας ένα χρόνο από τη μετακόμιση της πλειοψηφίας των υπαλλήλων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (περισσότερα από 650 άτομα) στο νέο κτίριο της Π.Κ.Μ. επί της οδού 26ης Οκτωβρίου 64, (περιοχή FIX),  σας δηλώνουμε απερίφραστα ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών και η μετακίνηση των υπαλλήλων της ΠΚΜ από και προς το νέο κτίριο της ΠΚΜ καθίσταται προβληματική καθημερινά.

Η γραμμή Νο 31 είναι κατά γενική ομολογία μια γραμμή με μεγάλη πληρότητα σε επιβάτες, ενώ αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, κατά τη λήξη του ωραρίου, πολλοί συνάδελφοί μας να αδυνατούν να επιβιβαστούν στο λεωφορείο, με φορά προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης, λόγω της ασφυκτικής πληρότητάς του από το ΚΤΕΛ. Επίσης, τα λεωφορεία της γραμμής Νο 40 δεν διέρχονται με επαρκή συχνότητα από την οδό 26ης Οκτωβρίου ώστε να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό από και προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον, σας υπενθυμίζουμε ότι στην περιοχή είχαν μεταφερθεί πρόσφατα και άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες (ΙΚΑ, ΟΓΑ, Δ/νση Δασών, Τράπεζες), όπως και πλήθος επιχειρήσεων, ιδιαίτερα μετά την μεταφορών των Υπηρεσιών της ΠΚΜ, οι οποίες τροποποίησαν την χωροταξική τους λειτουργία, καθώς οι εργασίες τους έχουν άμεση σχέση με την γειτνίαση τους με την ΠΚΜ. Δυστυχώς ο ΟΑΣΘ είναι ο φορέας της πόλης που όχι δεν έλαβε υπόψιν του τα νέα πληθυσμιακά δεδομένα της περιοχής, αλλά αντίθετα αραίωσε στην πράξη τα δρομολόγια, κατ΄ ομολογία πολλών συναδέλφων που χρησιμοποιούν καθημερινά τα λεωφορεία για τις μετακινήσεις τους,

Στο ανωτέρω δημοσίευμα λοιπόν, γίνεται λόγος για δύο σενάρια αναδιάρθρωσης υφιστάμενων γραμμών. Το πρώτο σενάριο δεν εξυπηρετεί καθόλου τις μετακινήσεις  υπαλλήλων και πολιτών από και προς την περιοχή του νέου κτίριου της ΠΚΜ.

Αντίθετα το δεύτερο σενάριο, και συγκεκριμένα η Γραμμή Ε2 (Α.Σ.ΙΚΕΑ – ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ) θα βοηθήσει σημαντικά στην αποσυμφόρηση του προβλήματος και θα αποτελέσει και την αιτία, ώστε πολλοί συνάδελφοί μας να εμπιστευτούν την καθημερινή μετακίνησή τους στον ΟΑΣΘ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Γραμμή Ε2 θα εκτελεί το παρακάτω δρομολόγιο:

Β. Γραμμή Ε2 (Α.Σ.ΙΚΕΑ – ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)

 

Κατά τη μετάβαση θα ακολουθείται η διαδρομή: 

Α.Σ. ΙΚΕΑ, Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής, Εθνικής Αντιστάσεως, Λ. Βασ. Όλγας, Τσιμισκή, Πολυτεχνείου, 26ης Οκτωβρίου, ΚΤΕΛ Μακεδονία.

 

Κατά την επιστροφή η διαδρομή θα είναι:

ΚΤΕΛ Μακεδονία, 26ης Οκτωβρίου, Καρατάσου, Λεωφ. Νίκης, Βενιζέλου, Μητροπόλεως, Π. Μελά, Λεωφόρος 23ης Οκτωβρίου, Λεωφόρος Μ. Αλεξάνδρου, Γ. Παπανδρέου, Αδριανουπόλεως, Βενιζέλου, Εθν, Αντιστάσεως, Λεωφ. Γεωργικής Σχολής, Α.Σ.ΙΚΕΑ.

Ευελπιστώντας ότι αυτή την φορά θα λάβετε υπόψιν σας τις αρχικές προτάσεις μας και το δίκιο αίτημά μας για την επιλογή του 2ου Σεναρίου, καθώς στις 3-4 συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε τον τελευταίο χρόνο δεν εισακουσθήκαμε, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

 

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             Ο ΓΕΝ.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ    

 

       Δ. ΒΑΖΟΥΡΑΣ                                  Π.  ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ