ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΑΣΘ: Εξυπηρέτηση πολιτών και υπαλλήλων κατά τη μετακίνησή τους από και προς το νέο κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Κύριοι, όπως γνωρίζετε, από τις αρχές του έτους, μεγάλο μέρος των υπαλλήλων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (περισσότερα από 400 άτομα) μετακόμισε, στο νέο κτίριο της Π.Κ.Μ. επί της οδού 26ης Οκτωβρίου 64, (περιοχή FIX), ενώ στο επόμενο δίμηνο πρόκειται να μεταφερθούν άλλοι 250 υπάλληλοι, που σήμερα εργάζονται σε άλλα κτίρια της Π.Κ.Μ. Παράλληλα, ο αριθμός των πολιτών που προσέρχονται για διάφορες υποθέσεις τους στο νέο κτίριο της ΠΚΜ, σύμφωνα με στοιχεία των Υπηρεσιών μας, ανέρχεται σε πολλές εκατοντάδες καθημερινά.

Τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. που διέρχονται από την οδό 26ης Οκτωβρίου και μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες και τους πολυάριθμους εργαζομένους της Περιφέρειας είναι τα λεωφορεία της γραμμής Νο 31 «Βούλγαρη – ΚΤΕΛ» και μερικώς τα λεωφορεία της γραμμής Νο 40 «Ν.Σ. Σταθμός – Καλοχώρι».

Τα λεωφορεία της γραμμής Νο 31 διέρχονται, μεταξύ των άλλων, από τις οδούς Κ. Καραμανλή - Λεωφόρου Στρατού – Αγγελάκη – Εγνατία – Πολυτεχνείου - 26ης Οκτωβρίου, ενώ κατά γενική ομολογία είναι μια γραμμή με μεγάλη πληρότητα σε επιβάτες. Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, κατά τη λήξη του ωραρίου, πολλοί συνάδελφοί μας να αδυνατούν να επιβιβαστούν στο λεωφορείο, με φορά προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης, λόγω της ασφυκτικής πληρότητάς του από το ΚΤΕΛ.

Τα λεωφορεία της γραμμής Νο 40 δεν διέρχονται με αυξημένη συχνότητα από την οδό 26ης Οκτωβρίου και εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό από και προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών και η μετακίνηση των υπαλλήλων της ΠΚΜ από και προς το νέο κτίριο της ΠΚΜ καθίσταται προβληματική και είναι βέβαιο ότι θα επιδεινωθεί ραγδαίως, από την επικείμενη μεταφορά και των υπαλλήλων των άλλων κτιρίων.

Για τους ανωτέρους λόγους, σας ζητούμε να εξετάσετε άμεσα τη δυνατότητα εξεύρεσης και εφαρμογής λύσεων, όπως ενδεικτικά σας προτείνουμε, για την βελτίωση της κατάστασης και την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και υπαλλήλων της ΠΚΜ.

  1. Αύξηση της συχνότητας των λεωφορείων της γραμμής Νο 31 κατά τις ώρες αιχμής (ήτοι 06:00πμ έως 08:30πμ με κατεύθυνση τα ΚΤΕΛ και 14:00 έως 16:30 με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης)
  2. Στα λεωφορεία της γραμμής Νο 12 «Κάτω Τούμπα – ΚΤΕΛ» που διέρχονται, μεταξύ των άλλων, από τις οδούς Παπάφη – Καυταντζόγλου – Λεωφ. Στρατού – Τσιμισκή – Πολυτεχνείου – Γιαννιτσών – Μοναστηρίου και τερματίζουν στα ΚΤΕΛ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ το διαχωρισμό της γραμμής Νο 12 σε Νο 12Α και Νο 12Β. Τα λεωφορεία της γραμμής Νο 12Α να ακολουθούν την υφιστάμενη διαδρομή, ενώ τα λεωφορεία της γραμμής Νο 12Β μετά την οδό Πολυτεχνείου αντί να πηγαίνουν προς την οδό Γιαννιτσών να κατευθύνονται προς την οδό 26ης Οκτωβρίου και να τερματίζουν στα ΚΤΕΛ, περνώντας και από το νέο κτίριο της ΠΚΜ. Ομοίως, κατά την επιστροφή, τα λεωφορεία της γραμμής Νο 12Β, με κατεύθυνση το κέντρο της πόλης, να διέρχονται από την οδό 26ης Οκτωβρίου και μετά τα Δικαστήρια να ακολουθούν την υφιστάμενη διαδρομή.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι λύσεις που ενδεικτικά σας προτείνουμε, δεν επιβαρύνουν τον ΟΑΣΘ και μπορούν να εφαρμοστούν το συντομότερο δυνατό.

Επίσης, είμαστε δεκτικοί σε οποιαδήποτε βέλτιστη λύση θεωρείτε ότι μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση και τον τερματισμό της καθημερινής ταλαιπωρίας χιλίων και πλέον πολιτών και υπαλλήλων της πόλης μας.

Αναμένοντας άμεσα την απάντησή σας, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΤΟ. Τ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ      Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

Δ. ΒΑΖΟΥΡΑΣ            Π. ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ