Συνάντηση με τον κ. Περιφερειάρχη για θέματα που αφορούν τους εργαζομένους στην Π.Κ.Μ.

Συνάδελφοι, την Παρασκευή 26/8/2016 το ΔΣ του Σ.Ε.ΠΕ.ΚΕ.Μ. συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, μετά από το από 22/8/2016 αίτημα, το οποίο ο Περιφερειάρχης απεδέχθη και συζήτησε τα παρακάτω, παρουσία και του Εκτελεστικού Γραμματέα κ. Ν.  Ιωάννου και της ΓΔΕΛ κας Κ.  Μπαλλά.:

  • Ανασυγκρότηση Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Ενημερωθήκαμε σε ποια φάση βρίσκεται, με δεδομένο ότι τα θέματα συσσωρεύονται και η μη λειτουργία τους, δυσκολεύει την καλή λειτουργία του φορέα. Συγκεκριμένα, ενημερωθήκαμε ότι η απόφαση συγκρότησης του ΥΣ, εστάλη για δημοσίευση στο ΦΕΚ (στις 23/8/2016, δηλαδή με αρκετή καθυστέρηση σε σχέση με άλλες Περιφέρειες). Αμέσως μετά τη δημοσίευσή της, θα ακολουθήσει ο ορισμός των μελών, θα αναρτηθεί στη Διαύγεια και θα αρχίσει να λειτουργεί το ΥΣ. Υπενθυμίζουμε, ότι τα αιρετά μέλη, είναι αυτά που εκλέξαμε στις προηγούμενες εκλογές για τους αιρετούς του ΥΣ. Επισημάνθηκε ιδιαίτερα στον Περιφερειάρχη, ότι θα πρέπει να προταχθούν για συζήτηση τα πλέον επείγοντα θέματα, διότι η εξάμηνη διακοπή λειτουργίας των ΥΣ των Περιφερειών, έχει δημιουργήσει ήδη σε συναδέλφους, αλλά και στην λειτουργία της Περιφέρειας τρομερά προβλήματα.
  • Αντιμετώπιση των ελλείψεων σε προσωπικό. Ενημερωθήκαμε σε ποιες ενέργειες έχει η ΠΚΜ προβεί ή σκοπεύει να προβεί, για την αντιμετώπιση του θέματος αυτού. Ενημερώσαμε με τη σειρά μας τον Περιφερειάρχη, ότι θα  πρέπει να ζητηθούν οργανικές θέσεις μονίμων υπαλλήλων και να μη λύνεται το θέμα με προσλήψεις ΙΔΟΧ, η κοινωφελούς εργασίας εργαζόμενους. Στο σημείο αυτό τονίσαμε την ανάγκη πρόσληψης μόνιμου προσωπικού καθαριότητας, ώστε και το προσωπικό να είναι αξιοπρεπώς αμειβόμενο και η καθαριότητα των χώρων εργασίας μας επαρκής.
  • Εφαρμογή του κανόνα των τριών υπογραφών και πόσο η επικείμενη αλλαγή του ΟΕΥ θα επιβαρύνει -ενδεχομένως- με περισσότερες υπογραφές τα έγγραφα. Λάβαμε από τον Περιφερειάρχη τη διαβεβαίωση ότι ουδόλως θα επιβαρυνθούν με υπογραφές τα έγγραφα, λόγω της επερχόμενης εφαρμογής του νέου ΟΕΥ.
  • Γνωστοποίηση της σύνθεσης των ομάδων εργασίας που επεξεργάστηκαν τον ΟΕΥ, αλλά και την πρόσφατα γνωστοποιηθείσα σε όλους μας εφαρμογή καταχώρησης αρμοδιοτήτων, καθώς και της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε από τις εν λόγω ομάδες. Ο Περιφερειάρχης απήντησε ότι η ομάδα εργασίας για τον ΟΕΥ, αποτελούνταν από τους Γενικούς Δ/ντές, το ΑΠΘ και το ΔΠΘ. Όσο για τα δεδομένα της βάσης καταγραφής αρμοδιοτήτων , μας ενημέρωσε ότι και πάλι μέσω των Γενικών Δ/ντών, οργανώθηκαν τα στοιχεία.
  • Εύρεση χώρου στο νέο κτίριο για λειτουργία Παιδικού Σταθμού για τα παιδιά των υπαλλήλων. Συμφωνήθηκε να διερευνηθεί άμεσα η δημιουργία Παιδικού Σταθμού ή Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης για τα παιδιά των υπαλλήλων στο Νέο Διοικητήριο. Για όλες τις υπόλοιπες ΠΕ, αλλά και για την ΜΕΘ - σε περίπτωση που η δημιουργία Παιδικού Σταθμού δεν καταστεί εφικτή - προτάθηκε στον Περιφερειάρχη να απευθυνθεί στους δήμους και να ζητήσει από τα Δ/κά Συμβούλια των Νομικών τους Προσώπων (Δημοτικών Παιδικών Σταθμών), να πάρουν απόφαση για μειωμένα ή /και δωρεάν τροφεία για τα παιδιά των υπαλλήλων της ΠΚΜ, όπως κάνουν και για τα παιδιά των υπαλλήλων των Δήμων.
  • Εξασφάλιση (κάθε έτος, αρχής γενομένης από το 2017) δωρεάν κατασκήνωσης για τα παιδιά των υπαλλήλων της ΠΚΜ. Συζητήθηκαν διάφορες προτάσεις και θα σας ενημερώσουμε λεπτομερέστερα , μόλις έχουμε κάτι θετικό.
  • Εξασφάλιση συνεργασίας με το πρατήριο-φαρμακείο των στρατιωτικών, για τους εργαζόμενους στην ΠΚΜ. Ζητήθηκε από τον Περιφερειάρχη, η ανάληψη αυτής της πρωτοβουλίας, ώστε να ελαφρύνουν λίγο οι οικογενειακές μας υποχρεώσεις.
  • Ενημέρωση σχετικά με τον ορισμό γιατρού εργασίας και τεχνικού ασφαλείας. Ενημερωθήκαμε για την υπάρχουσα κατάσταση και ζητήσαμε να εφαρμοστεί άμεσα  η Νομοθεσία και συγκεκριμένα τεχνικός ασφαλείας αποκλειστικής απασχόλησης, έλεγχοι σε κτίρια και εγκαταστάσεις, κλπ.
  • Ενημέρωση σχετικά με την ανάγκη τοποθέτησης απινιδωτή και φαρμακείου σε κάθε κτίριο. Λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για έναν απινιδωτή σε κάθε κτίριο (και στα διοικητήρια των ΠΕ).
  • Ενημέρωση για τη μετακόμιση στο κεντρικό κτίριο Διοίκησης (χρονοδιαγράμματα, εξέλιξη διαγωνισμών, κλπ). Ενημερωθήκαμε ότι η μετεγκατάσταση ξεκινάει τέλη Σεπτεμβρίου (πρώτα από τις υπηρεσίες που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα κτίρια.
  • Ενημέρωση για το θέμα των καυσίμων (έλλειψη βενζίνης για την κίνηση των υπηρεσιακών αυτ/των, πρόβλεψη για το θέμα θέρμανσης το χειμώνα). Περί τα τέλη Σεπτεμβρίου θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τα καύσιμα μέχρι τον 8ο του 2017.

 

Για το Δ.Σ. του ΣΕΠΕΚΕΜ

 

Η Πρόεδρος                                   Ο Γεν. Γραμματέας

 

 

         Αφεντούλα Παπαλεξίου                              Δημήτριος Βαζούρας